piątek, 27 marca 2015

Pokój Róży - odsłona druga!

Ciąża to był cudowny czas przygotowania, kiedy z wielką starannością próbowałam urządzić nasze pudełko od zapałek, czyli niewielki pokoik Róży. Jak pisałam już wcześniej, większość rzeczy jeszcze długo będzie cieszyć tylko mnie, bo dla dziecka najważniejsze są na razie czysta pielucha, pełen brzuszek i miłość rodziców. Ale czy nie ważne jest też to, aby dobrze czuć się w dziecięcym pokoiku? Ja za każdym razem jak do niego wchodzę, czuję satysfakcję, że udało mi się cokolwiek z tego pomieszczenia wykrzesać!
Jako że posiadam, jak wiele kobiet, gen odpowiadający za ciągłą chęć przestawiania mebli, postanowiłam dokonać kilku zmian w stosunku do tego co powstało jeszcze w ciąży. Dodatkowo do wszechobecnego różu i szarości dołączyła mięta. Gdybym drugi raz miała się decydować na kolor ścian, prawdopodobnie wybrałabym biały. Kolor który mamy jest ładny, ale w niedoświetlonym pomieszczeniu się nie sprawdza...



Tak wygląda całość. Jak było wcześniej możecie zobaczy tutaj -> KLIK
Przestawienie mebli spowodowało, że zrobiło się zdecydowanie więcej miejsca! A myślałam, że na tak małej przestrzeni nie jest to możliwe.



Łóżeczko jak widać cierpi na nadmiar poduszek i niebawem Róża przestanie się w nim mieścić! ;)
Literka R -  Betty's Home
Poduszka chmurka - IKEA
Mis szumiś - Szumisie.pl

Nowość Ikea. Miętowe pudełka z kolorowym wzorem ożywiły pomieszczenie i idealnie wpasowały się w całość.

Pudełka - Ikea

Szlafrok - Netto
Rampers - F&F
Pudełko na chusteczki - Baby dream
Małe pudełka - Ikea
Plakat - piwnooka.pl
Wieszak - Ikea
Konik - Empik
Świeczka - Pepco




Kolejną rzeczą, która idealnie pasuje do naszego pokoiku jest Lampa Lamps&Co, którą mamy dzięki internetowemu sklepowi twojemeble.pl
Sklep dba o klienta, do którego podchodzi bardzo indywidualnie. Konsultanci doradzają i opiekują się klientem. Do tego darmowa dostawa i ogromny wybór mebli i dodatków wielu producentów! Jednym słowem, dla każdego coś dobrego. Warto zajrzeć na ich stronę -> KLIK

Lampka - Twojemeble.pl
kotek - Zunialove
Miś - Berceuse Art
Łapacz snów to oczywiście moje dzieło :)

Tutu czeka, aż Róża trochę podrośnie :)


Półka z Pepco zagościła w wielu domach... Jak widać też nie mogłam jej się oprzeć! Powiesiliśmy ją tak, żeby zostało miejsce na jeszcze jedną, którą niebawem zakupię :)



Biblioteczka stale się rozrasta! :) Ale o tym już niebawem osobny wpis.


Przewijak to chyba najbardziej funkcjonalny mebel w pokoju! Nie wymieniłabym go na nic innego! Tekstylny kosz to dzieło mojej teściowej. Pomieścił wszystkie misie i kocyki i jest świetnym rozwiązaniem w takim małym pokoiku. Mogę go bez problemu upchnąć w kącie i nie dość, że się dopasowuje do pokoju, to jeszcze dobrze wygląda.


Puf, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia! Cudowne kolory, piękna tkanina i kolejny miętowy akcent w pokoju. Pufa trafiła do nas ze sklepu twojemeble.pl

Pufa Lamps&Co - Twojemeble.pl
Pudełko - Pepco


Połączenie różu i szarości bardzo mi się do tej pory podobało, ale w pewnym momencie zaczęło być trochę zbyt mdłe. Dodałam więc kilka czarno-białych dodatków i wprowadziłam kolejny kolor - miętę. Kilka drobiazgów ożywiło pokój i teraz jest w nim jeszcze przyjemniej! Lampka cudownie oświetla wieczorami pomieszczenie i nieużywany dotąd fotel do karmienia dostał drugą szansę, bo fajnie posiedzieć przy "dzieciach na paradzie"

Marzy mi się już własne mieszkanie, w którym będę mogła zaszaleć, póki co jednak, muszę niestety zaadaptować tę niewielką przestrzeń, która dysponujemy. Jak Wam się podoba lokum Róży?

15 komentarzy:

  1. Może i niczym pudełko zapałek, ale zawsze to osobny pokoik :)
    I to jeszcze naprawdę prześlicznie urządzony!

    OdpowiedzUsuń
  2. a możesz napisać skąd te czarne literki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Baner literowy ze sklepu http://decorolka.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie u Was, oglądam i oglądam i nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pokoik jest może i mały, ale po prostu uroczy w każdym calu... każdy jego najmniejszy kącik jest fantastycznie urządzony! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokój piękny i przytulny. Tak naprawdę mała przestrzeń w pokoju dziecinnym bywa zaletą, zwłaszcza przy niemowlaku - wszystko na wyciągnięcie ręki, wszędzie blisko. Moja Hania nie ma swojego pokoiku, mieścimy się w jednym wspólnym - z jej łóżeczkiem i przewijakiem - z mebli i akcesoriów to tyle. Plus jedna półeczka na jej ubranka wygospodarowana w naszej szafie. Gdybym jednak miała możliwość urządzenia pokoiku dziecięcego, takiego tylko dla niej, to z pewnością wstawiłabym tam jeszcze jakieś duże łóżko albo wersalkę. Na wersalce odbywa się większość naszych zabaw, na wersalce się karminy, na wersalce kładziemy wanienkę do kąpieli, wreszcie - na wersalce Hanka śpi - w łóżeczku przespała może jakieś 2-3 noce, łóżeczko służy nam jako stojak na przewijak i miejsce na zabawki.... :D

    Mam pytanie związane ze sklepem twojemeble.pl, który od czasu do czasu przeszukuję w poszukiwaniu różności, ALE: powiedz mi, jak tam znaleźć na przykład taką lampkę? Mam problem z wyszukiwaniem - kiedy wpisuję w ich wyszukiwarkę "lampka", to niczego nie znajduje. Czy trzeba szukać tego typu dodatków, przeglądając poszczególne kolekcje mebli? Innymi słowy - jak się poruszać po ich stronie, żeby wszystko znaleźć, co chcę? Albo czegoś nie widzę, albo tej stronie czegoś brakuje.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie lampy itd można odnaleźć tylko jako dodatki do poszczególnych mebli. Z tego co wiem ma się to niebawem zmienić, ale póki co, to stronie czegoś brakuje :)

      Usuń
    2. No właśnie, czyli tak, jak myślałam. Dzięki za odpowiedź.

      Usuń
  7. Cudowny pokoik sama bym mogła w nim zamieszkać

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczny pokoik! Bardzo podoba mi się i pufa i lampka :) a nadmiar poduszek....nie znam kobiety, która ma ich w sam raz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest w nim ślicznie :) bardzo mi sie podoba:)
    Mam pytanie co jest w tej pufie? Twarda jest czy miękka? DZiekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W środku jest kulka styropianowa :) Jest raczej twarda, można na niej usiąść i się człowiek nie zapadnie.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego pełno! :-) Tak jak u nas, za to własnie uwielbiam dziecięce pokoiki :-)
      Pozdrawiamy

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...