sobota, 4 października 2014

O rzeczach ładnych (1)

Rozpoczynam cykl! Dotyczyć będzie, jak już zaznaczyłam w tytule, rzeczy ładnych :)

Gromadzenie wyprawki i urządzanie kącika dla dziecka to wielka frajda! Każda mama ma swoją wizję tego, jak będzie wyglądać takie miejsce i co kupi swojemu dziecku... Ja ciągle błądzę. Trzymam się dwóch kolorów - szarego i różowego. Pojawiają się drobne kropeczki, gwiazdki, ale czasami przyfruną też modne ostatnio sówki. Robi mi się mały misz masz... Ale trudno ;)

Dziś prezentuję dwie rzeczy zamówione u Betty's Home. W jej realizacjach zakochałam się od pierwszego wejrzenia i jak tylko dowiedzieliśmy się co będzie, to zamówiłam literkę (mam nadzieję, że Róża nie spłata nam figla ;)). Do tego kocyk dobrany kolorystycznie. Całość pięknie wykonana! Z pewnością zamówię jeszcze ochraniacz do łóżeczka :)

Polecam realizacje Betty's Home!




2 komentarze:

  1. Jak fajnie, że osoba, którą znam z bloga książkowego przeżywa zatrzęsienie świata w postaci rosnącego brzuszka.. tak jak ja zresztą.. a to mój debiut, więc z pewnością będę do Ciebie zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne te Twoje rzeczy. :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...